miercuri, 25 februarie 2009

Beny si Taz-poveste de iubire



5 comentarii:

  1. Ce frumusetze! Andreea, regia e perfecta, scenaristul e artist, iar actorii sint de Oscar! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. buna seara.imi cer scuze.nu ma descurc sa postez si dialogul indragostitilor,langa fotografia corespunzatoare,asa ca am sa scriu aici textu:
    1 ''-Buna iubirea mea,sunt eu Taz!Ce bine ca te-am gasit!''
    dupa un timp de tacere...
    2.Beny era abatut '' Oare se mai gandeste la mine ? ''
    3.Taz deja era sufocat de iubirea lui Beny...Taz este frustrat si se teme..vrea libertate
    4.Pana la urma orice poveste de iubire..se termina cu mine..sau cel putin asa ne dorim :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aproape perfect...Numai ca acest lucru,intre oameni eare o doza de risc si cota de popularitate,ceva mai scazuta....
    Este de-a dreptul entuziasmant ca ai compus aceasta dispunere frumoasa incadrata si decupata parca dintr-o piesa de teatru, cu 2 personaje...
    P.S aI GASIT CEVA similar in viatza cotidiana? Daca da, unde anume?
    Daniel Mihai

    RăspundețiȘtergere